27 Mayıs 2007 Pazar

sevilen bi kulmuşum...

... ki eşşeimi önce kaybettim sonra buldum

bir iyi haber daha






koseri iptal oldu, gelmiyo die kahrolduum grup AIR , 24 temmuzda bizimle..

ustelik de babylon gibi dapdaracık bi mekan yerine onlara yakışır bi mekanda Kuruçeşme Arena'da.. hoş orasıda pek ahımşahım bir yer diil ama, en azından geniş anacım

not: hala link verememekteyim, artık gerizekalı olduğumu düşünücem, yada bi ayrıntıyı kaçırıyorum.. neyse detayları öğrenmek isteyenler biletix'e bakabilir...

EDIT: Bu yazıda bi cenabetlik var, kesinlikle link veremiyorum... "nerde yanlış yaptıımı anladım du bi yazıyı düzeltiim" dediim arkadaşlarada mahçup oldum şimdi, neyse kusura bakmayın artık :))

6 yorum:

skoer dedi ki...

Bu biletix'in site içi arama zımbırtısı benim asabımı bozuyor. Ki benim asabım öyle kolay kolay bozulmaz.

[turshu] dedi ki...

skörüm sana bi güzellik yapıım o zaman...

bide yarın akşam indigoda nekropsi konseri var ilgini çeker die düşündüm :)

Orcrist dedi ki...

e vermişsin işte link

[turshu] dedi ki...

:D
nerde hata yaptıımı buldum.. du bi düzeltiim yazıyı :))

Lusililu dedi ki...

tur-şucukkk sen sevilen bi kulsunnnnnnnnn, ben seni seviyorummm.... :D

[turshu] dedi ki...

canımbeniiimm :))