6 Haziran 2007 Çarşamba

organik tarımla uğraşmaya karar verdim!!


bir bilgisayar insanı hep mi en sıkışık olduğu anda yarı yolda bırakır...
hayır güzel kardeşim, ne zaman ki iki ayağım bi pabuçta bişey yetiştirmeye çalışıyo olsam, hep ama hepp, bu (sözümona ileri teknoloji şeysii) makina (bildiin makina/mekanik bişi yane) bana bi puştluk yapar.. istisnasızz...

bugün yaşadıım sinir harbini anlatamam, mide kasılması mı dersin, kolumun uyuşması mı, bi ara kalp krizi geçircem zannetim... tezimi danışamnıma vericem ve zaten 5 hafta kadar aşmışım süreyi, adama sabahtam okulda olurum demişim, gel görki öğlen olmuş ben bu hayvanla cebelleşiyorum [tansiyon yükselir giderek..]

hemde butun işkenceyi .iktiriboktan bi word dosyası yapıyoo.. ulan anasını satıım 3 kere kilitlendi hemde kapanmamacasına. sonra save edemeden kiltlendii için yaptıın şeyleri tekrar yap!! kurtaramadım da dosyayı. alt tarafı 2-3 düzeltme yapıp cd'ye yazcamm, yok anacım öldüm bittim..

gözmünün önünden bilgisayarın içinden böyle tortop olup şekil almış bana hareket çeken kablolar, bilimum ıvır-zıvırlar gitmek bilmedi. ulan dedim atıım şunu camdan, sonra dedim saçmalamaa

wallaaa kasten yapıo bu bilgisayarlar bunu.. anlıyolar, kesin sezileri war sende ki telaşı, o 3,5 olayını seziyo ve yapıo puştluğunu...

ben artık kesinlikle insan olarak bir bilgisayardan daha aciz oldumuma inanıyorum. bugun bana nanik yapan yarın ne yapmazzz...

not: T4 geliyor....[bir sonraki postum T2 ile ilgili olcak]

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu anlattini varya her sabah yaşıorum . bilgisayarı açıorum ve 30 dakka çalışmıo öle açılmış halde beklio sağ sola bakıno...eğer program çalıştırmaya kalkarsan bu süre 1 saat ile 2 saate kadar uzayabilio çünkü denedim. o yüzden ilk 30 dakka bekliom kendi haline bırakıom.
sonra bi kendine gelio 'ha noldu nerdeyim siz kimsiniz' der gibi. ben artık onun bu durumuna alıştım sanki kısa süreli hafıza kaybına uğramış biri gibi davranıo.



sende öle bi anda yaşamışınki bu durumu. çekilcek çile diilmiş seninki.

zenocadı dedi ki...

cnm bnm yaa..Evet onalrı bizler yartıyoruz ama onlar bizi çileden çıkarıyor..Boynuz kulağı geçer hesabı..Bu konularda ben de çok şansızım..En son okul deneyimi ödevimde pek hoş olmayan bi deneyim yaşamışım tabi ki seninkiyle boy ölçüşemez.Tezin için ne dedi hoca buarada?

twilightstrip dedi ki...

ay canim beh! bu senin son an sendromoun ve bu bilgisayarlar arasinda bilinen bise..keyifli keyifli o anini bekliyorlar sampanyalar falan icerek ve bam! simdi! diye haber yayiliyor ve sanirim sen o an herhangi bir baska bilgisayara gecsen de bilgisayarlar sendikasi geregi dem -panik-yururlugu uygulaniyor. nice projelere cinim. gizli tut. caktirma. coolunu koru. bakarsin seninki bir porno kanalina dalmistir senin o aninda, farketmez bile ha?

H2O2 dedi ki...

Sorunun kökten cevabı burada.

[turshu] dedi ki...

hadi canıım, ben hiçbirine güvenmiyorumm...