4 Haziran 2007 Pazartesi

Yurdum Teyzesi


waktinde birinden duyduğum bir olayı hatırladım ve yine çoook güldüm:)




.... buyrun



annesiyle birlikte markete giden kız, oflaya poflaya alışverişi tamanlar ve birlikte kasaya gelirler. aldıkları ürünelri birer birer banttan geçirirken anne birden çığlık atar:
- aa kızım şey alıcaktık şey... Mr. Spak!!


kızının, kasiyerin ve sırada bekleyen insanların şaşkın bakışlarını farkeden anne:


- ayy yok Mr. Spak almıycaktık, masturbasyon alcaktık. unuttuk bak görüyomusun?? die haykırır ......


ve sessizlik..................

kız başı önde, yüzü kıpkırmızı temizlik reyonuna ilerler ... :D

6 yorum:

aklakara dedi ki...

mr spak'ı tanımıyoz ama kirk ve scottie dersen o başka!

[turshu] dedi ki...

tanışılası yaratık.. ihmale, ertelemye gelmez..
scottye slm :)

zenocadı dedi ki...

prefabrike yerine prezervatif demiş birini biliom..Ee dilin kemiği yoktur:)

Nis dedi ki...

Mağazaların kasalarında bir sürü renkli süslü püslü şeyler olur ya parayı öderken vakit geçirmek için onlarla oyalanır insan aman hiç dokunmayın onlara,uzaktan bakın hele hele kasiyer ve diğer bekleyen müşteriler size bakarken asla çünkü nasıl bir histir biliyorum 'hımmm ne olaki bu kırmızı küçük kutu' diyerek evirip çevirdiğin şeyin ummadığın bir şey çıktığında yanaklarının aldığı o koyu kırmızı rengin tadını:))))

[turshu] dedi ki...

:D:D
bi kere öle sırada beklerken farketmeden oynadım "şey" için kasiyer "alacakmısınız?" die sormuştu
ben de;
haa?? neyi?? gibisinden saçma tepkiler verdikten nice zaman sonra durumu kavramıştım :D:D:D:D

divadeiwob dedi ki...

en güzeli, hiç alacağın yokken sadece "şey" satın almamak için alakasız bir ton şey satın almak.

şey: kinder surprise mesela. eşşek kadar adamsın, koskoca markete sadece yumurta almak için girilir mi?