6 Eylül 2007 Perşembe

Lost'un 1. sezonu 2 gün önce bitti ve henüz 2. sezonu edimedim. Beklemeye dayanamııycamı da farkedince bugun 2 bölüm indirdim en azından bu gece şöyle bir sus payı olur die...

Peki no'lduuu, deliriciim abijim dosya bozuk yada bozulmuş! ofisteki bilgisayarımda açılmıştı oysa :(


Neyse ben de dedim ki, bir kere indirdim bir daha indiririm.. Başladım oraya buraya saldırmaya, o forum senin bu forum benim dolaşmaya.. yok yok yok.. olmadı. Ben de "eeehh ziterim böyle işi izlemiyorum ulan bu akşam" dedim. Dedim ama içimi bi korku kapladı anında ee peki napıcam ben şimdi die.. Ulan 10 gün öncesine kadar lost mu wardı, napıyosan yine aynısını yap dimi ama ...
-Efet efet, bari lost ile igili post giriyim dedim ben de :)


Yok ayol kendime geldim wallaa.. Bi dünya yapıcak şeyim war, onlarla uğraşıcam. Bi de sabaan köründe kalkıcam ki, feci bozuğum bu duruma:(


09:30-19:00 olan mesaimiz 08:00-17:00 olarak değiştirildi.. üff yaa benim sabaan 8'inde ofiste olmam için takribi 06:15'de kalmam gerekiyor. Aslında 06:30 gayet ideal ama ben sürekli saatin çalmasını erteleyen bir insan olduumdan, uyanma payı bırakıyorum kenime.


Bu mesai saati değişikliğinin nedeni biraz daha sitematik çalışm kaygısı. Bilen bilir ben zaman menfumu olmadan çalışıyorum, işte amaç bunu engellemek.. yada benim hergün 09:30'da olmam gereken ofise, 11:00da teşrif ediyo olmam artık biraz göze battı.. belki de..


Neyse canım sıkkın yani, bakalım yarın nasıl kalkcaam...

6 yorum:

Nis dedi ki...

Lost cemaatine hoşgeldin:))))Bir bölüm daha offf inanılmaz bitti acaba nolcak hadi bi bölüm daha offf çok geç oldu ama nolcak acaba bi 40 dakika...derken sabahlamalar anne babadan ne izliyosun öyle günlerdir çık odandan yüzünü görelim serzenişleri....Ama şimdi bana en baştan izle bildiklerini unutturalım deseler ahh nasıl isterim...Çok şanslısın Turshu daha ne bölümler var önünde:)

Arolium dedi ki...

yollamaya çalışırım lost'un bölümlerini ama nasıl?

[turshu] dedi ki...

* wallahi bu durum biraz endişe verici nismis hanım.. ama ossun değer dimi:)

*buldum bulduumm, çok çok saool :)

Adsız dedi ki...

aslında deişen mesaiye başlama ve bitiş saatleri arasında basit bi matematik işlemi yaparsan, bu işleme uyanma paylarınıda koyarsan 30 dakika karın var. o 30 dakikada ister lost izleyebilirsin ister şekerlemene devam edebilirsin...

H2O2 dedi ki...

Bir günde 16 bölüm izleyerek lost olmuştum ben de geçtiğimiz sömestir tatlinde (evet ben daha küçüğüm, sömestir tatilim var). O ayrı bir ruh hali. O bir "hipnotize olmak" diyebilirim.

zenocadı dedi ki...

:)) Ahh ahhh..Lostt..Günlerdir başkalarının evinde olmama dan dolayı izleyemiyorum bazen ellerim titriyor,içim ürperiyor..Losttt Lostt diyerek,Lost dansına başlıyorum..Gözlerim dönüyor:)
Başladım mı başından ayrılamayan insnaları duyunca gülüyordum ama bende onlardan oldum:) birinci sezonu 2 günde bitirip,ortada kamyon ezmiş gibi dolaşmak pek bi acı olsa gerek ama gülü seven dikenine katlanır.Yok böle bişi:)