24 Eylül 2007 Pazartesi

Özen

Ne kadar çok şeyi ihmal ediyormuşum meğer..


[ne mutlu gündü]

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş :) Aklına sağlık valla. Çocukların duruşu süper.

ego dedi ki...

pardon fotoda mekan neresi?

Nis dedi ki...

Nasılda poz vermişler bakmışlar sana sende nasıl bir samimiyetle mutlulukla gülmüşsün onlara...çok güzel olmuş...

Buarada ava giden avlanır misalide olmuş biraz:)

Arolium dedi ki...

tek görsellik taşıyan çift kurgu, güzel.

ufaklıkların gülümsemesi yüzünden belli oluyor, ne sıcak..

zenocadı dedi ki...

Dem..İhmal ettiğin şeylerin farkına varman demek onları yapma yolunda bir adım atman demek ve bir adım demek bir ömür gideceği yola başkoymak demek..Devam et:)

[turshu] dedi ki...

yaa o etkileşimi anlataman.. cocuk fotoğrafı çekmek inanılmaz bişi. kesinlikle kafalarına göre davranıyolar ve acayip supriz kareler çıkıyo:)
mekan Kadırga, 2 sene öncesi falan [serde gençlik war tabi :) ]
ava giden gerçekten avlanır ,hele ki tek fotoğraf çeken sen değilsen:D
wallaa bu fotoya çeken kişi değil de, çekilen olarak dahil olduğum için çok şanslı sayarım kendimi:)
tabiiki devam..

stickman dedi ki...

bende bi kere iki selpak satan çocuğu çekicektim. gelin lan çekicem sizi dedim gelmediler. tamam hadi selpak alcam dedim, aldım. oturun dedim şura, çekmeden kaçtı topoşlar :)