12 Ekim 2007 Cuma

YAPILACAKLAR LİSTESİ



01] Borabora'ya foto maillenecek (çok ayıp oldu çocuua) [yaww adamın mail adresini yazdıım ajanda ofiste kalmış, msj atıım adresin lasım die geri dönmedi. ptesi yollarım artık]

02] "Kendi Merkezli" olmakla ilgili bir açıklama yapılacak (çok üşenmekteyim. belki yırtabilirim, yırtabilirmiyim??) [yırttım sanıyorum :)]

03] Kek yapılacak, limonlu.. :) [an itibariyle başlıyorum]

04] Çamaşır yıkanacak (du bi atıım şunları) - heh taam bunu hallettim... bundan sonra halledilenler [*] ile işaretlenecektir..

05] Bayarm tebrii için msj atanalra geri dönülecek (ayy hiç istemiyorum, ayıp ama) [çok yapmacık geldi, ben de yapmayayıım dedim]

06] Bir takım cd'ler yazılacak- Meloo aranacak CD hazır babında[*]

07] İncik-boncuk paketlenecek [*]

08] Bütün bunalrı ne ara yapıcaam konusunda bir organizasyon yapılacak [*]

09] 10 yıldır görmediim ve bana feysbukdan ve napıon ne ediyon die laf atan lise arkadaşıma, aslında 10 gün önce yazılması gereken cevap yazılacak(buna da ayıp oldu yaw) [*]

10] MFÖ'den "YALNIZLIK ÖMÜR BOYU" 500 kere daha dinlenecek ki, iiyice pekişsin :( [yuhh ulannn o kadar da deil ama üstüste 50 defa falan dinledim]
not: yapamadığım herşey için bir mazeret yaratabiliyorum onu analdım.. hedeflerim büyük, bundan sonra hazırladığım listelerin bütün maddelerini tamamlıycamm..

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Yırtamazsın.

[turshu] dedi ki...

hadi yaa :(

eko dedi ki...

boşver gel bıdegısıklık yapalım ıcelım bu aksam :)

Adsız dedi ki...

her iddasına girerim bu liste aşaa doğru uzayıp gidio; 11... 12... 13...
:D biraz daha bunalıma sokiim seni:P

Nis dedi ki...

benimde aklımda var böyle bir liste ama öyle üşeniyorum ki sen en azından yazmışsın:)buda bir adım işte...

Mathy dedi ki...

gaza geldim, bende kendi listemi yapıcam!

fotoları maillemektense cd yapıp ver daa kolay, ben, bendekileri öyle yapıcam... yapıcam daa ama...:PPPP

eko dedi ki...

hee yapcak bızde gorcez hayırlısı

zenocadı dedi ki...

Yaa farkında mısın listedekilerin çoğuayıp olunmasın diye yapılacak şeyler..Buarada limonlu kekini bi de ben yesem:)