14 Ekim 2007 Pazar

...


[...] Kantinde bazen köfte yapıyorlar, bugün de yapacaklardı. Saat 6'da kantine gittim, sonra 7'de.. kantinci her seferinde köftenin 8'den sonra çıkacağını söyledi. Yurtta olmak o kadar sıkıcıydı ki, dayanamadım daha sıkıcı bir şey yaparak ve kantinde oturmaya karar verdim. Benim dışımda 3 kişi daha vardı, onlar maç seyretmek için ordalardı. Ben de yaklaşık 40 dakika maç seyrettim. Sonra bir mucize oldu ve kantinci yanıma geldi, elinde ekmek arası köfte ile. Herhalde halime acımış olacak... Buraya geldiğimden beri bana yapılan en büyük iyilikti bu. [...]

Kendi anılarıma sanki başkasının yaşantısına şahit oluyormuş gibi yabancı olmamın şaşkılığı mı, yoksa "küçük yaşımda mücadele ettiklerim ve şimdi edemediklerim" mi beni bu hale getiren...

5 yorum:

skoer dedi ki...

bende de başkalarının anılarına kendi anımmış gibi ahbap olma durumu var. benimkinin sebebini tıp açıklıyor gerçi.

Mathy dedi ki...

eskiden daha bi başkaymışız gibi, sanki...
şimdilerde o başkalığı kendimde bulamıyorum...
pek alengirli bi laf ettim sanki...:P

Unknown dedi ki...

Bende de var skoer. Yakında bunu benden sanki benim anımmış gibi duyabilirsiniz ama yarım ekmek köfte olmaz o beklenen. Banana split fln olur :D

twilightstrip dedi ki...

sımdıkı halimiz başka bir hal.. daha az güçlü değil.. bence daha büyük, ve bu yaşca değil.

zenocadı dedi ki...

Her geçen saniye alır benden beni..