2 Ekim 2007 Salı

Mim mi??

Kadim Dostum Skörcüüm,

Pasını görüyorum ve
Arundhati Roy'un "Küçük Şeyerin Tanrısı" adlı kitabının 187. sayfasından,

...Ne Mammachi ne de Bebek Kochomma, Chacko'nun Marksist düşünce tarzıyla feodal libidosunun birbirine ters düştüğünü düşünmüyorlardı...
diyorum...
NOT 01
Pasını ofisteyken gördüm ama bu postu yazmak için eve gelmek istedim ve bütün yol boyunca "ulan inşallah şu kitap en yakınımdaki kitaptır" dedim. malum dağınık bir insanım ne çıkacağını hiç kestiremedim... (şu kitap= Otostopçunun Galaksi Rehberi). Ayy çok da güzel bir cümle çıktı, inanmazsın.. ciddi bir mücadele verdim kendimle ama "dürüstlüğü" seçtim sonunda. bahsettiğim bu güzel cümleyi yazmasını, Silgiden rica ediyorumm (kuralları bozdum biliyorum ama../bi nevi spariş yazı:)
NOT 02 -esas not-
Postlarda linkle ilgli bi sorun yaşıyorum. o yüzden linkleri yorum olarak vericem
NOT 03
Pası karşılaması gereken komşular;
İsgambilabi, Ozz ve Hedikedi.. canlarım size güveniyorum :)
*Yolunu kaybedenler için patika...

6 yorum:

[turshu] dedi ki...

Skörün pası

[turshu] dedi ki...

Küçük Şeylerin Tanrısı

[turshu] dedi ki...

İşin özü, yani patika

Adsız dedi ki...

turshu pası gördüm, göğsümde yumuşatmaya hazırım, sanırım bi yarım vole ile 90 çakarım topu.

Unknown dedi ki...

Bana da aynısı oldu. Çok çakma bir cümle geldi ama ben de senin gibi dürüstlüğü seçtim. Pişman değilim. Aslında bir cümle de sıkılabilirmiş. Baksana, ortam müsait. Kontrol mekanizması zayıf.

twilightstrip dedi ki...

ee hade bakalim. bi de ceviri zahmetine de girdim..okumayani..
cok guzel. dolmasin gozlerin, dolma gozlum.