20 Temmuz 2007 Cuma

e-Ren blogumu okusa .ötü patlar[mış]




Sabah uyanmaya çalışırken bu kavram, maruz kaldımığım şey.. ee kafam karıştı haliylenn??


acaba dedim kıçı açıkta kalan tek insan ben diilmiyim. zira rüyamda, kaç gündür youtube'da popüler olan yılan bebeğin büyüğünce pamuk prenses kıyafetleri içinde, genç bir hülya avşar'a dönüştüğünü gördüm. hep beraber giresun'da yaşıyorduk... hay'rolsun inşallah....


bu .ötü patlama mevzuu hedi'nin savı, desteklemek için de

diyor....
ee bari sazlı sözlü devam edelim..
ulan show nasıl must go on' sun. evli barklı adam, ben devam edemiyom, şowunu yiyiim:P
neyse bu vesileyle bütün giresun ahalisinin gözlerinden öperim..

not: gresunda hala çeşmelerinden çikolata akan sagra spesial war :))
başka bir not: artık bir sivrisinek avı için harcadığım zaman ,çocukken harcadığım zamandan daha azz...




3 yorum:

Nis dedi ki...

Turshucum bu ne ilginç bir rüya yahu...ne desem bilemedim:)

H2O2 dedi ki...

Öncelikle Giresun'a gitmeme sebep olacaksın sanırım. O musluğa "Homer Simpson" tadında ağzımı dayamak istiyorum. Ayrıca Raid Elektrolikit zımbırtısı baya işe yarıyormuş. Bİr denemelisin.

aklakara dedi ki...

hayırlara vesile olsun :)