22 Ağustos 2007 Çarşamba

Öncesi/Sonrası

6 yıllık ömrüm boyunca en çok sitediğim şeyin gerçekleşmesinin 22. yıldönümünü kutluyorum bugün..

bir çoçuk kendini ve etrafını algılamnaya başladığından beri her gece uyumadan önce çığlıkçılığa kardeş istiyorum diye ağlarmı..
ben ağladım ve ağlamam karşılığında bana bunu verdiler..

iki kuyruk: ben, kucağındaki puantiyeli şey: kardişim

ama herhangi bir kardeş değil; kesinlikle anneme benzemeyen, benim gibi esmer-böcük bir kız kardeş isityordum. şanslıymışım ki istediğim gibi bişi çıktı.
ilk gördüğüm andaki heycanımı hala hatırlıyorum.. ayy salak yaa...



bu da zirino'nun en sedii kuzeni kubily. kaybettim zandediyordum, çok sevindim bulunca bu foıotğrafı. enimin zeynep de çok sevincek..


son yıllarda kendimle ilgli keşfetiğim bir şey war; ben kesinlikle "abla" olmak için doğmuşum. bu benim kimliğimin çok büyük bir parçası ve kendimle ilgli sevdiğim özelliklerden biri. bu duruma karşı böyle sevgi dolu yaklaşmamın nedeni, zirino gibi muhteşem bir kardeşim olmasıdır.

kuzum, iyiki warsın, iyiki benim canımsın..

5 yorum:

skoer dedi ki...

size abla diyebilir miyim?

[turshu] dedi ki...

aa de ayol, çekinme.. ablanız kurrrbaan olsun size 8)

hediye dedi ki...

biliyomusun, bana da ablalik cok ediyosun..cok sansliyim.. abla olusunun dogum gunu bugun. aferim zirinopit`e... canlarim. ayseni de kutlarim. iyiki de dogurmus. ee yasar`in da ellerinden optum.

dem dem dimidem dimidimi dem.

zey zey zibi zey zibizibi zey:)!

Adsız dedi ki...

zenonun doğum gunumuydu yaaa!!
yoksa jeton paraşutle mi indi?!!:S
hala çözemedim!!:S

zenocadı dedi ki...

Turshucuumm çooook çooook teşekkür ederim ama bu teşekkürü sadece bloguna yazdığın yazı için değil;hayatıma renk kattıp,onu rengarenk yaptığın,en kötü / en iyi zamanlarımda hep yanımda olduğun ve hep de olacağını hissettirdiğin için.Sende iyi ki varsın ve iyi ki benim ablamsın.Bana özelsin:)seni çook seviyorum canımıniçi..(Buarada ailevi ilişkilerimiz artık su yüzünde:) )