15 Ağustos 2007 Çarşamba

Şurdan Burdan



çocukken meclis [bildiin TBMM] manzaralı bir evimiz wardı.her 23 nisan benim için şenlik olurdu. yanlış anlaşoılmasın çocuum ve çocuk bayramı die diil, meclissin açılışını kutlamak amaçlı havai fişek gösterisi olurdu akşamları ve ben de heycanlı bi çocuk olarak büyük bi hayranlıkla izlerdim havai çiçeklerimi...



hala çocuksu bir çoşkuyla, suratımda böyle hafif gevremiş bi ifadeyle izlerimm...
geçen hafta köprünün 110 km hızla geçilebileceği kadar geç, herhangi bir organizasyonun [düün-dernek gibi] bitiş saati olabilecek kadar erken bi saatte girdim köprüye..
... ve inanılmaz bir gösteri başladı, yıllardır hep aynı sıradan fişekleri görmüş vede biraz sıkılmışım sanırım ki direk olaya bağlandım. ben artık araba kullann bir sürücü değil, kaykık ağızlı, salyalı bir maldım...
... frene öyle bi koymuşum ki, çıkan o acı ses fişeklerin gümbürtüsünü bastırdı gibi geldi o an bana. şöyle hafiften bi direksiyon hakimiyetimi kaybederek ufaktan sağ-sol yaptım, etrafımdan arabalar geçiyo bu arada. öndeki arabayla tampon tampona geldim. ben yapabileceğimi yapmıştım, bu kazanın olmaması için başka bir etmene ihiyaç wardı, o da öncekinin ilermesiymiş. neyse adam hızlandı da ardaki mesafe böylelikle açılmış oldu. ...
ohh yarabbim çok şükür arabaya çarmamıştım, üstelik hala havai fişeklerim wardı, tekrar iizlemeye devam edebilirdim:) sanırım öndeki insanda gösteriyi izliyodu tekrar yavaşladı ama ben sol şeritte gayet hızlı olan seyrime devam etmekteydim.....
bu seferki fren sesi, bi öncekinden daha acıydı... öyleki, daha önce pek çok sefer ABS devreye girmişti ama bu sefer ABS devreye girmesiyle birlikte dörtlüler yandı. inanamadım yaaa, hiç bilmiyodum böyle bi özelliğin olduğunu çok yaratıcı, çok zekice. bunu düşünebilen insanı burdan tebrik ediyorum, aferim lan sana:)
haa bişey olmadı canım yine çarpmadım arabaya, ama feci tırstım. dedim ki ben paşa paşa sağ şeride geçiğim, izlemeye ve yolculuğuma ordan devam ediyim. yaklaşık 40km hızla ileryeyen bir konvoy şeklinde devam ettik yolumuza ben ve havai çiçek sever araba kullanan büsürü mal...
köprü herzamankinden daha uzundu o gece..

6 yorum:

hediye dedi ki...

ya inanamadim sana! hem de iki defa ustuste...ksim sen kendini bilmezmisin! o kadar guzel biseye nasil takilip kalmaz benim cilemm, ben cileemi bilirim mesela..hata hem araba kullanir hem fotraf ceker ama hem de hizli gitmez-emez.. fotraf cektin mi hakket o arada?

mathy dedi ki...

geçmiş olsun şeker...bu seferkini ucuz atlatmışsın...aman ha...

havaifişenkleri bende çok severim...hatta taparım...

Adsız dedi ki...

ilahi turshu korkuttun bizi.
bütün havai çiçenkler feda olsun sana ama pitaa o şekilde izlemeye çalışma!

gerçi bi an heyecanlıda olmuştur!..:)

yok yok deneme pitaa sen öle, dikaat et!

[turshu] dedi ki...

yok yok foto çekmedim.. ama hem araba kullanıp, hem telefonla konuşup, hem sakız çiğneyip hem de aynı anda etrafımdakilere küfredebiliyorum :P eğer çok kasarsam makyaj da yaparım.. evet evet yaparım..

walla geçti gitti metican, havai çiçek sevilmez mii yaww:)

pitaa nepçim dikkat ederim hem de.. kaza yapmaıdım ama krkudan ölcektim walla :)

zenocadı dedi ki...

Çııılaaakk!..Bunun duymaması gereken iki insan tanıyorum ki onlar benim anne ve babam olur :) biraz daha dikkatli ol ve trafikte olmadığın bir zaman haber ver sana bütün havai çicekleri armağan edeyim..Seni trafik böcüüğüü..

ozz dedi ki...

bütün bu saydıklarını tek kalemde yapabilen birini daha biliyorum, ki sana benzettiğimi soylemistim:)))) (bahtınız benzemez inşallaaaaaah)