4 Ağustos 2007 Cumartesi

Nefes

durasım war, nereye giyoruz merak içindeyim..

5 yorum:

zenocadı dedi ki...

Gayet geyik bir telefon konuşmasının ardından yine karşındayım.Fotoğraf çok hoş ama o sarı ile kırmızının yanyana gelmesi tüylerimi inan diken diken ediyor..

Bence senin durasın yok tam tersi gidesin var da farkında değilsin canım..

[turshu] dedi ki...

ayy gelmeseydin şaşırcaktım zaten :))

foto hoş dimi, ben çektim :P

ee peki nereye gidesim war?? sorun o zaten onu bilmiyorum, o yüzden bi duriim nefes aliim diorum..

işte böyle..
bugun de pek bi sıkıcı ayoll!!

Mathy dedi ki...

durmak yok hep gitmek var!!!
bak ben yarın gidiyorum yine...

ee konuşalım da akşamı güzelleştirelim be yaw!!! :P

[turshu] dedi ki...

aa.. dur be kısım 2 dak!!
yine nereye gidiyosun???

içelim güselleşelim :))

Nis dedi ki...

O kadar hızlı koşuyoruz ki ruhlarımız geride kalıyor biraz durup onlarında bize yetişmelerini beklemek gerekiyor sonra çok derin bir nefes iyi geliyor doğrusu...